niedziela, 24 lutego 2013

UWAGA!!!

Nie wiem kiedy ukaże się kolejny rozdział, bo najnormalniej w świecie nie mam na niego pomysłu... Przepraszam Was, ale nie chcę wstawiać czegoś co będzie do dupy tylko po to "żeby było" ; / Niby mam jakiś zarys tego co mam napisać, ale jak już piszę to to wygląda ch*jowo... ; ( Póki co mam więcej pomysłów na mojego drugiego bloga - Podcięte Skrzydła. Poza tym zauważyłam, że coś mało Was tu jest i to mnie także demotywuje :( Obiecuje Wam jednak, że dalej będę się starała coś napisać ♥ Póki co zapraszam Was na mojego drugiego bloga. Dopiero go zaczynam, ale mam już pomysły na co najmniej 5 rozdziałów ^^ Mam nadzieję, że wybaczycie mi mój totalny brak profesjonalizmu i weny ; (( Czuję się okropnie, ale wolałam Was o tym poinformować, żebyście nastawili się na to, że jakiś czas nic tutaj nie dodam. I jak już tutaj jestem - dodałam zakładkę "SPAM", więc tam dawajcie mi linki do Waszych blogów i informujcie o nowych rozdziałach ;) Obiecuję Wam, że jak wróci mi wena to dodam jednego dnia dwa rozdziały, żeby wynagrodzić Wam ten cały czas oczekiwania ; **
Pozdrawiam i bardzo, bardzo Was przepraszam ; ( ♥

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wiec z niecierpliwoscia czekam na nowy rodzial! oj ja tez mam to samo nie dosc ze brak weny to jeszcze totalny brak czasu przez szkole. (+czytelnicy tez nawalaja)
amore-immortale.blogspot.com

Rubinaz pisze...

No niestety :( Ale mam nadzieję, że i mi, i tobie wszystko się tu jakoś ułoży :) Weny kochana ; **

blablabla pisze...

nie przejmuj się! będzie lepiej, i mam nadzieję że wena wróci <3

Prześlij komentarz